De magie van kerst zit in elke pot Nutella®...

The most wonderful time of the year komt er eindelijk aan! Dé gelegenheid bij uitstek om gezellig samen te zijn en onvergetelijke familiemomenten te delen: gezellig samen bakken met de kids, het huis versieren, spelletjes spelen bij een knetterend haardvuur, de magie van kerst vind je overal! Dit jaar vergezelt Nutella® je tijdens de feestdagen, met elke dag opnieuw heel wat inspiratie om te bakken, te knutselen en plezier te maken!

De iconische pot verspreidt de magie van kerst

Om helemaal in de Christmas spirit te komen, kregen de Nutella® potten een feestelijke make-over met nieuwe limited edition designs. Allemaal te ontdekken in de winkel!

Drie potten om te verzamelen

Dit jaar lanceert Nutella®  3 unieke verpakkingen voor de iconische 750gr pot. Leuk om de ontbijttafel een extra vleugje kerstmagie te geven of om onder de kerstboom te plaatsen als originele versiering.

De 3 maatjes van de Kerstman – Rudolf het rendier, Igloo de pinguïn en Snow de sneeuwman – toveren zonder twijfel een glimlach op het gezicht van de hele familie!

Kleurrijke koekjessjablonen

Great tools make a great chef!

Ter gelegenheid van de feesten wordt in elk deksel van de Nutella® 400gr potten een koekjessjabloon verpakt!

Een leuk keukenaccessoire om jouw gebakjes een persoonlijke touch te geven en feestelijk te versieren.

Nutella® geeft je tips voor een onvergetelijke kerst samen!

Om de start van december te vieren en geduldig af te tellen naar dé dag, stelt de website www.nutella.be een schat aan inspiratie voor. Samen knutselen, koken, plezier maken…de tijd zal zó voorbij vliegen!

Gemakkelijke en originele recepten

Nutella® staat als geen ander voor heerlijke momenten samen. Daarom deelt het nu heerlijke, eenvoudige én originele recepten om van te genieten met de familie. Must do activiteit tijdens de feestdagen: met het hele gezin samen aan de slag gaan in de keuken voor een gezellige baknamiddag. Op het menu? Kerstverwennerij zoals zandkoekjes, cupcakes, macarons…voor elk wat wils!

Leuke knutselideeën

Is de Nutella® pot leeg?  Niet weggooien! Maar laat je creativiteit de vrije loop. Met behulp van de “doe het zelf” video’s transformeer je de iconische pot in een decoratief element of een gepersonaliseerd cadeautje: een vaasje voor mama, magneetjes voor papa of een kaarshouder voor oma. 100% handgemaakte geschenkjes waarmee je iedereen plezier doet!

Het aftellen is begonnen!

Klein of groot, niemand weerstaat het dagelijks ritueel dat het begin van de feestdagen inluidt. Ook dit jaar zijn de adventskalenders overal en… we love it! Om je elke dag helemaal onder te dompelen in de magie van kerst, kan je surfen naar de Adventskalender van Nutella®: ontdek de verrassing van de dag en wie weet win je wel een Nutella® cadeaubox.

Vind al onze inspiratie op  www.nutella.be.

Met Nutella® was kerst nog nooit zo lekker!